czwartek, 10 maja 2012

Alkoholowe problemy Odena

Greg Oden - bestia w czasach collegu w barwach Ohio State, #1 draftu 2007, inwalida z zaledwie 82 meczami rozegranymi w NBA w przeciągu 5 lat.
Nie tak miała się potoczyć kariera Grega Odena. Były Center Portland Trail Blazers udzielił wywiadu, w którym opowiedział o swoich problemach z alkoholem:
"Portland nie jest dobrym miejscem do życia dla młodego, czarnego faceta z dużą ilością pieniędzy".
O swoich znajomych:
"Oni mnóstwo piją. Mój kuzyn wkręcił się w styl życia NBA i urządzał przez cały czas imprezy w moim domu. Więc i ja się wkręciłem. Kiedy grałem dobrze, piłem żeby świętować. A kiedy grałem słabo piłem, żeby zapomnieć. Podczas drugiego roku w Portland w skrócie mówiąc stałem się alkoholikiem".

Greg mimo problemów z jakimi się borykał, zamierza do końca wyleczyć kontuzje, podpisać kontrakt z jakimś teamem i grać w sezonie 2012/13. Trzymamy kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz